2010年3月6日星期六

【椒鹽雞翼 】(附食譜) ~ 香口吃不停 ~


近來Y Blog不知攪什麼, 有時upload不到相片和辛苦寫完一篇日誌
儲存時不知死左去邊,
就像我早前寫"蜜月遊輪之旅"的其中一天,
花了半天時間寫和整理, 按健儲存發佈時, 玩失踪..
累得我重新寫過

之後, 每次發佈時, 便先整篇儲存, 以防萬一....


 我一向煮菜大多是蒸, 灼, 烤焗為主, 比較健康!!
偶爾做一些煎炸等食物, 也可以,
吃些香口食物, 平衡一下, 也不過份嘛!!!
今天我便做了這個椒鹽雞翼, 很惹味,
喜歡吃香口的我和Beu都吃過不停呢!!!

特別喜歡吃雞翼和香口食物的, 而且做法簡單,
大家真的要試試啊!!!

【椒鹽雞翼】 (附食譜) :

材料 : 
         雞中翼 ...... 8-10隻
         或 雞全翼 ...... 5-6隻
         乾辣椒 ...... 3-5隻
         蒜蓉 ...... 1茶匙
         酒 ...... 1.5湯匙
         淮鹽 ....... 1/2茶匙

醃料 : 
          薑汁 ..... 2茶
          生抽 ...... 1湯匙
          麻油和胡椒粉 ......少許

做法 : 

1.  雞翼切件, 用醃料醃30分鐘, 之後, 再加生粉

2.  大火熱油鑊, 轉小火, 逐件放雞件, 煎至全熟及金黃色, 盛起隔油備用

3.  原鑊留1湯匙油, 中小火, 爆香乾辣椒, 再加蒜蓉同爆, 放回雞翼, 略炒,
     放淮鹽, 略炒, 灑酒(沿鑊邊), 炒勻, 即可上碟


小提示 :

1.  雞翼切件, 醃時會更入味和煎時比較容易熟

2. 可自制淮鹽 : 
             幼鹽1湯; 五香粉1/2茶; 慢火炒幼鹽至啡色, 熄火,
             加入五香粉, 炒勻即可











  • 留言者: OnOn
  • Email: onon9988@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2010-03-08 16:00:00
ye`我地好鍾意食雞翼的,係hk買左d淮鹽返來,等我試下先  多謝你分
[版主回覆03/08/2010 22:12:00]好呀!!! 你知D外國人, 對D有骨的食品麻麻啦!!! 阿Ben都係比我訓練得多....已經開始習慣食雞翼之類的食物....hahaha
你整左話我知啊!!!

沒有留言:

發佈留言