2010年2月1日星期一

細姪仔滿月啦!!!

前幾天是細姪仔滿月的日子
哥哥嫂嫂們不想太舖張, 只是兩家人出外吃晚飯好了
妹妹在去酒樓途中, 打長途給我知他們滿月吃晚飯的事

Sai Sai 亦在他們吃飯中段時間,
打電話給哥哥嫂嫂和家人道賀

真的感到可惜Beu和我未能出席呢!!
記得細姪仔出世的第二天, 我打電話問候嫂嫂, 她精神很好
 
令我很放心, 我還聽見細姪仔在旁邊"呀...呀..."的聲音,
真的很感動啊!!!


其實, 在他出世了兩星期, 在回醫院覆診時
護士發現細姪仔面很黃, 醫生再詳細和超音波檢查
發現他心臟有個小洞, 當嫂嫂告訴我知我時, 真的嚇壞了!!
 
後來醫生說, 不少嬰兒都會有這情況
大部份愈長大到兩三歲時, 小洞會自然復合消失
現階段是要定期檢查身體狀況



到兩歲時, 情況未改善, 會再視乎情況醫治
可算是暫鬆了一口氣, 希望這小生命能健健康康地成長啊!!
看看他耳珠多大啊!!!
跟大姑姑我一樣...一定會健康肥美的!!

 
 

嫂嫂說沒有太多坐月, 因為細仔的事要經常出入醫院
臉容消瘦了很多, 真是辛苦嫂嫂了
 
大仔亨亨四歲半,  愈來愈古靈精怪, 比以前活潑了很多呢!!
我問嫂嫂亨亨適應當哥哥了沒有...
亨亨回答: " 細佬只是鍾意爸爸媽媽, 唔鍾意我!!"
....看來是呷醋了....
 
.
希望兩個姪仔,
 
健康快樂成長, 等大姑姑下次返來親親你們啊!!!
 


 
 
 
 


  • 留言者: 犘登師奶仔
  • Email: mook_look@yahoo.com
  • 網址:
  • 日期: 2010-02-05 12:43:00
你快D努力喇!我等緊玩你個B架!ka~ka~
[版主回覆02/06/2010 08:06:00]其實我地都係順其自然, 你都係啦!!!! .... 睇下你O個個定係我係二佬....迪迪就係大哥哥嘞!!!!

沒有留言:

發佈留言