2010年2月25日星期四

蜜月遊輪之旅@第六天(下集)

 
第六天(下集) : 加勒比海國家-Autigua & Barbuda 安提瓜 和 巴布達

繼續......

只有這天, 能拍到遊輪的正面,
我很喜歡這張照片
完成了Taxi Tour後, 我們便在碼頭附近走走,
這裡有點像美國的一些小鎮感覺
不明白他們售賣的衣服, 只有黑色和紅色為主呢??
 

返回遊輪上, 旁晚時, 我在露台看著遊輛離開安提瓜和巴布達
不知為何, 我有點捨不得, 我喜歡這個地方

 

今晚沒有拍到晚餐食物照片, 因拍了餐前小吃, 相機突然沒電
這晚是意大利之夜, 長長的意大利麵包, 和以國旗顏色做的麵包

晚餐馬上回房間, 為相機充電電...然後, 欣賞精彩歌舞表演
每個環節都很緊湊, 我特別喜歡的是"的他舞"(右上)環節,
記得以前曾經想學呢!!

凌晨十二點, 驚喜消夜Buffet +
表揚一班為我們連日做餐的廚師


冰椆

分量不少的食物, 有我喜愛的煙三文魚(左下)
 
用蔬果做成的裝飾品, 真是為肖為妙呢!!


用烤雞和蔬果做成的樂隊
 
 


人像冰椆

用菠蘿做成的魚
 
 

用糖做成的裝飾(左上) , 書本形蛋糕, 冰椆 和 麵包做的搭
 
說實話, 我一邊欣賞著這些的裝飾物,
一邊佩服廚師所花的心思創意和心機時間

同時, 又覺得, 把吃的東西如此作裝飾品, 是否有點兒浪費呢???

回到房間, 看到床上的毛巾天鵝, 真是很有心思啊!!!











 



  • 留言者: YiuYiu
  • Email: yiu10169@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2011-03-05 12:07:00
昨天收到永安旅遊 通知4月23號的遊輪之旅 不能成團!!! 我期待以久的35週年遊輪之旅 竟然要延期!!! 他們說 5月7號一定成團, 冇辦法啦, 錢以付清, 就信住先啦!!!!!
[版主回覆03/06/2011 04:10:00]Ohh...又會咁既...不過,最緊要有得去就good啦!!
我之前參加的郵輪,因我宜家呢幾年住瓜瓜島,是直接在瓜瓜島的旅行社,買雙人的郵輪票,起點和終點都係瓜瓜島,好似循環線咁...不過,我都見到好多人,好似你一樣,老遠坐飛機過來,玩遊輪架...
 
 
 






  • 留言者: YiuYiu
  • Email: yiu10169@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2011-02-25 12:02:00
Sai Sai 您好,
很多謝你的回覆和詳盡資料, 只睇妳的介紹, 以經很雀躍!!! 我會4月23日由香港飛邁阿密住一晚才上遊輪, 5月回港後會和妳分享一下旅遊心情!!! Thks!!!
[版主回覆02/27/2011 00:57:00]唔洗客氣...如果喜歡輕鬆享受,不想多用腦,郵輪式旅,真的很好...我和阿beu之前,都有想過去邁阿密的路線,等你回來後,分享一下....hehe...






  • 留言者: YiuYiu
  • Email: yiu10169@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2011-02-24 11:04:00
您好! 看到妳的網上情緣, 真的好戲劇性, 沒有諗過現實生活都會發生, 千里絪緣!  睇到他坐在焗爐前 看著妳為他焗的 pizza 真的好浪漫 好溫馨!!!!!
我這個復活節都會去邁亞米上遊輪玩, 行程是加勒比海 > 海地>墨西哥, 不知是否和妳們的行程差不多呢  第一次上遊輪,不知要注意d什麼?
[版主回覆02/25/2011 06:50:00]
小燕子你好,
謝謝你喜歡睇我的blog,當初寫blog只是當寫日記,估不到咁多人喜歡睇呢!!
人生真的好戲劇性,只是每個人的故事和劇本不同,而自己又是導演,又是演員...
阿beu是個大傻瓜...女人就係咁,為了心愛的人,什麼都會做,做他喜歡的,做些連自己以前沒想過的事...
 
上次我們是上Costa遊輪,玩了7天,路線主要是加勒比海區,由瓜瓜島>>聖馬丁島>>多明尼加共和國>>英屬處女群島>>安提瓜和巴布達>>聖露西亞島>> 返回瓜瓜島...
 
要注意的地方...就係你會由朝食到晚,連宵夜,冇機會肚餓,你一定會講...又食??? 講真架...
我唔知你的遊輪進餐安排係點...
一般客人進餐,有兩個餐廳,一個buffet形式,一個西餐有人服侍,高級餐廳feel...
buffet供應早,午,下午茶,晚(每天食物不同)
晚餐一定要去,西餐廳,and要dress up一下,因為,服務和食物都係高級餐廳水準,每晚餐單不同,有前菜,湯,主菜,意粉,甜品任你選...食完咁多晚的晚餐,你都覺得值回票價,一晚的晚餐,好像在香港吃,每人都要最少400至500蚊...我同阿beu試過,食完西餐,隔一陣,再去食buffet晚餐都得....因為,所有食物包埋架嘛...
 
除了清水免費外,所有飲品要自費的,到時船上周圍會有職員問你買唔買飲品卷的
 
記得睇每日的行程資料(晚上會派明天的目的地簡介,旅遊簡介和遊輪上的活動)
 
當到每個行程目的地,外出遊覽時,下船會有好多人兜day tour的生意...遊一些主要景點,好似van咁,以人頭收費,當然,你要睇番下次開船時間,因不同地點,遊輪停泊和補給時間不同,eg 6hrs至十幾個小時不等...如果,唔想煩,join day tour都幾好架...除了join過day tour,我地都試過自己周圍去...
 
咁多日,除了日間上陸地玩外,記得安排時間,享受下遊輛設施呀!!!
 
我同阿beu遲d都會再去遊輪架,到時再睇睇邊條路線...
 
祝你旅途愉快!! 到時話我知,分享一下啦!!
 
 

沒有留言:

發佈留言