2010年5月18日星期二

法國的Bingo遊戲

 
上個星期六, 我和Beu 參加了他同事籌辦的Bingo遊戲同樂日
地點在家附近的另一個政府宿舍的餐廳內舉行

初時, 我以為跟香港的Bingo遊戲相同, 後來發覺有點不同呢!

這就是法國的Bingo咭, 每張2歐羅, 我們買了10張, 多謝20歐羅(HK$191)
 

全部都是Beu的同事及其家人, 估計當日超過百人來參加

每次抽到你咭上的數目時, 便放上乾粟米粒, 作記號

初段Bingo 以齊集其中一行(橫行), 為勝,  每次中了, 還需大叫"Bingo"

當有人中了後, 第二段, 便要中齊兩行(橫行)

當然, 每次Bingo都會有禮物一份

第三段, 需齊集三行, 全部數字, 才勝

看看, 我們還差兩個數字便Bingo 了!!

這種Bingo卡都幾好, 可以循環再用, 看到咭上的日期, 此咭已有十三年歷史了

三位落力的負責人, 辛苦你們了!!
(左) 攪珠+核數的Juan, 他跟Beu同樣超喜歡吃Pizza
 


在遊戲最後階段時, 因大家都累了, 我和Beu更說笑,

Juan 核數時, 說什麼數字都Say "YES",

(中) 司儀Cindie, 由頭帶到尾, 整個過程都能保持興奮度
(右) 籌辦人+送禮小姐Anne France, 做事很認真


她為這次活動, 連日來東奔西跑

當天晚上她的樣子, 好像剛剛睡醒 或三天沒睡覺似的

整個遊戲 + 休息時間, 歷時7小時, 真的沒想到啊!!

呵!!呵!! 這就是我們Bingo了三次的禮物了
1. 男士護理用品套裝
2.  男士身體按摩療程一次+ T-Shirt 一件
3.  鮮魚2.5KGS

*****

其他獎品, 不同傢電, 來回小島船票, 竟然還有活鴨子和兔子

我們拿了三份禮物, 也不錯呢, 總算是有幸運嘛!!!

 





 


  • 留言者: 雲家莊莊主
  • Email: jocastayy@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2010-05-19 20:03:00
好 funny 呀~~ 可以一齊聯誼下又幾好喎~~ 鮮魚 2.5kgs, 啱哂你啦~
[版主回覆05/20/2010 14:03:00]係呀!!! 都幾開心.... 之後, 送禮小姐第日同阿Beu講....本來我份禮物係什麼玻璃烤盤......但佢知道我鍾意煮野食.....調左魚比我呀!!!! 真係好!!!!

沒有留言:

發佈留言