2010年4月21日星期三

【紅燒豆豉魚】 (附食譜) ~ 特別風味 ~

認識我的家人朋友, 都知道我超喜歡吃海鮮
Beu 以前很小很海鮮, 在我熏陶下
(建議 + 強逼 + 我負責伙食) 便吃多了

其實, 外國人很小吃連頭帶尾的魚,
大多數是把魚起骨, 只吃魚塊部份


記得以前在香港煮飯時, 總有一味是魚類,
我更喜愛吃魚鰭, 覺得特嫩滑呢!!
在瓜瓜島沒有活魚賣,  我很久沒有吃蒸魚了,
真的懷念吃鮮魚的日子
所以, 現在我煮魚一般都只是煎或用焗爐烤

今次分享這道菜是 紅燒豆豉魚
用了紅燒來烹調, 味道很香辣惹味,
連Beu 也吃過不停啊!!!
要知道如何煎魚不黐鑊,
可以看看我另一個網誌分享 【我愛吃魚魚】 


這次我用了這種紅魚, 法文叫 Vivaneau Rouge


【紅燒豆豉魚】 (附食譜)  :

材料 :  
          魚 ....... 1條(約500g)
          蒜頭 ...... 2粒(切片)
          豆豉 ...... 2湯匙
          蔥花 ...... 3湯匙
          紅辣椒 ...... 2-3隻(切粒)
          水 ...... 1/2杯
醃料  :
          鹽 ...... (適量)
          酒 ...... 1湯匙
          薑蓉 ...... 1湯匙

調味料 : 
          生抽 ...... 2湯匙
          酒 ...... 2湯匙
          糖 ...... 1茶匙

做法 : 

1.   魚洗淨, 抹乾水, 每面斜界2-3刀, 混合醃料, 醃魚1小時

2.   豆豉用水浸1分鐘, 備用

3.   擦乾醃魚汁, 灑些粟粉魚兩面, 大火熱油鑊(必須夠熱-見白煙), 轉小火,
      煎魚兩面至金黃色(約6-7成熟, 即每面約煎4分鐘), 盛起備用

4.   原鑊1湯匙油, 爆香蒜片, 豆豉和紅辣椒粒, 加入調味料和水, 煮滾,
      放入魚, 轉小火, 煮5-8分鐘, 反轉魚, 再煮5-8分鐘, 魚先上碟, 餘下的汁
      埋芡, 入蔥花, 加入少許胡椒粉和麻油, 把汁淋上魚, 即可享用
















  • 留言者: OnOn
  • Email: onon9988@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2010-04-23 15:51:00
...魚,而家係荷蘭佬的至愛了, 佢仲識自己擦骨
[版主回覆04/25/2010 16:55:00]嘩!!! 你honey咁叻仔自己擦骨tim, 果然厲害 .....好小鬼佬識得吃全魚架.....阿Ben 就唔係好識啦!! 我有時咪起d魚肉比佢食,..... 不過, 佢就比以前食多左魚咁囉!!!

沒有留言:

發佈留言