2010年9月15日星期三

【椒鹽鮮魷】(附食譜) ~ 無法抗拒的.海鮮家常菜 ~

做人很多時都很矛盾
又想吃得美味可口, 又想吃得健康
又不想煮太複雜的餸菜,
又不想食來食去都同樣幾味
Sai Sai有時都是這樣想,但真的想要吃時,便要附出了
在香港,上間好的館子,附上金錢,便可享受到想吃的菜
像Sai Sai身處異香的,想吃便要自己動手做了
早前分享了【椒鹽排骨】【椒鹽雞翼】
很多朋友都讚美味,外脆內嫩
今天再分享的"椒鹽鮮魷",
也是用上椒鹽,同樣很受歡迎呢!
自家製的"椒鹽鮮魷",也可香脆惹味,無法抗拒!!
其實,這道菜很易做,自己親手做,特別有滿足感呢!!
   【椒鹽鮮魷】(附食譜) :
   材料 :
   鮮魷 ......(400g)
   蒜蓉 ......(3粒)
   乾蔥 ......(3粒~切片)
   辣椒 ......(適量~切粒)
   蔥花 ......(適量)
   麵粉 ......(適量~沾粉用)
   椒鹽 ......(適量)
   鹽 ......(適量)
   麻油 ......(少許)

   醃料 :
   生抽 ......(1湯匙)
   酒 ......(少許)
   蛋 ......(1隻~打散)
   白胡椒粉 ......(少許)

    汆水料 : 酒(半湯匙),鹽(適量),白醋(少許)

    做法 :

     1. 鮮魷,去衣洗淨,界十字花(在肚內界,有骨部份)
   
     2. 汆水: 水滾,先加汆水料,入鮮魷,見捲曲,馬上盛起,瀝乾水
     3. 鮮魷,加入醃料,用手搓勻,加入少許麵粉,拌勻     
     4. 鮮魷炮油前,灑上麵粉,輕拌,不要搓,只需表面沾上一層粉
    
     5. 熱炸油(超高溫),快手逐件,放入鮮魷,炮油25-30秒,盛起隔油,備用

      6. 熱油鑊,爆香蒜蓉,紅蔥片和辣椒粒,灑入黑胡椒粉,倒入鮮魷,炒勻,
          入少許麻油,放入蔥花,灑椒鹽和鹽,快手炒勻,即可上碟


      小提示 :
      1. 鮮魷先汆水,可去腥味和避免烹調時出水
      2. 泡油時,油必須超高溫和鮮魷逐件放入(快手),避免沾在一起
 

 





  • 留言者: MV
  • Email: mvshop8888@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2010-09-17 19:41:00
我都好鐘意這類炸嘢
不過多數去街食
超愛 椒鹽九肚魚 鴨舌....
但自己做唔到
[版主回覆09/18/2010 13:55:00]我都好鍾意食 椒鹽九肚魚 和鴨舌架...鴨舌還可以自己整,我以前間中都有整...但椒鹽九肚魚 就一定要出街食好D,始終D油鑊,唔夠D食肆勁...
 
在香港,食呢D香口炸野,多數都出街食,因價錢同自己整,可以話差不多...但我宜家住的瓜瓜島,根本無九肚魚and鴨舌買...莫講出街食...所以,我唯有用呢度有的食材,盡量做中式小菜...黎醫我D思鄉病咋...
 
下次返香港,一定要食椒鹽九肚魚先...






  • 留言者: wai yan
  • Email: susyung@yahoo.com
  • 網址:
  • 日期: 2010-09-16 13:51:00
睇倒我流晒口水
[版主回覆09/17/2010 14:45:00]哈哈...呢味菜真係人人都鍾意架,又香口又惹味...我家阿Beu都好鍾意食...你有機會都整黎自己嘆吓啦!!

沒有留言:

發佈留言