2010年7月31日星期六

不捨得買的公仔麵 + 杯麵@瓜瓜島

 
今個星期六, 去了Down town 入中國食品貨

除了入了以往買開的米、全蛋麵、米粉、老抽、麻油、木耳等等外

在店內看見來自香港的公仔麵和杯麵, 畢竟瓜瓜島和香港, 足足距離半個地球

當發現香港的產品時, 心情都特別興奮

滿心歡喜, 走上前, 打算入些貨時, 一看見價錢後, 真的令的有點卻步呢!!

其實, 其他所買的材料, 都比香港貴, 但我可分很多次用 + 家鄉菜

但公仔麵和杯麵就......

在香港到處都可以買到這款的公仔麵, 不知道現在賣多少錢呢???

瓜瓜島價, 盛惠每包0.97歐羅(HK$9.8)


這款杯麵, 是我第一次在瓜瓜島看見, 新產品

盛惠每杯1.92歐羅(HK$19.5)

成廿蚊雞一杯, 比香港貴好幾陪, 真是不捨得買.....

最後, 我沒有買了.....

 

 
 
 
 
 
 
 
 


  • 留言者: 小如
  • Email: wanyugg@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2012-11-24 02:13:08
出前一丁(HKD$3.2-3.5)
杯麵好耐無食=.=





  • 留言者: Lihua
  • Email: @yahoo.com
  • 網址:
  • 日期: 2011-02-19 03:12:00
那個出前一丁方便麵其實真的不好吃
[版主回覆02/23/2011 04:50:00]其實,我都很小吃公仔麵,只是見到一丁方便面,便會想起家鄉的感覺呢!!!
 






  • 留言者: SkyBlue
  • Email: asb_dummy_user_hk1@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2010-09-15 16:04:00
下?你有無睇醫生呀?依家係咪好番好多啦?我好好彩就住咗係到成大半年都暫時仲未有咩大病,有時係個喉嚨乾乾哋同埋有一次頭痛得超犀利,你要多D休息呀!我都明白病個時係特別掛住屋企,有人照顧呀麻....家下真係自己要好好照顧自己啦.. 上年我老公趁中秋嚟咗一轉HK, 佢有食過冰皮同傳統個隻,佢對個黃都係麻麻哋,但就幾喜歡冰皮囉,似甜品呀... 唉...無得散買架,如果係就好囉... :( 你好好保重啦,祝你身體健康,中秋快樂!
[版主回覆09/17/2010 12:50:00]我有睇e生,食的藥只是發燒和止痛藥,宜家好返無事了,只係間中重有d 暈暈地,聽講呢種情況,會keep住幾個月...
 
我honey無試過中秋返HK,有機會都一定比佢試下...
 
大家都要保重身體呀!!!






  • 留言者: SkyBlue
  • Email: asb_dummy_user_hk1@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2010-09-02 23:42:00
hello, 你幾好嗎? 我留言報料嘅,今日啱啱去完China Town,第一大商場個地址係:81 Avenue D'Ivry Paris 13. 我估應該係你講你老公住過個頭。 你下次嚟Paris一定要叫你老公帶你去啊 :) 就嚟中秋,佢哋已經有月餅買啦,不過淨係得榮華同嘉頓,榮華單黃白蓮蓉要成三十幾歐一盒呀,嘉頓就平D,不過都要成十五歐一盒;我食開美心,唉...呢D牌子唔會有啦...諗住買番盒應節啦,不過又貴,又唔知好唔好食,又唔知我老公食唔食,如果佢唔食,咁我就好大鑊啦...成世人咁大個女都未試過隊哂一盒單黃白蓮蓉月,我驚未到四十就有糖屎病呀...hahah....講嚟講去,結果都係無買到..算啦.. 不過,有無月餅都好,我祝你任何時候都人月兩團圓,中秋快樂啊! :)
[版主回覆09/04/2010 15:14:00]你好呀!! 謝謝你的報料...不過,瓜瓜島就一定無月餅買架啦...話時話,我都唔知阿beu鍾唔鍾意食月餅架...我自己就麻麻地...我重係唔食黃架...
 
如果,你一個人,就真係點食晒成盒呢...買1-2個...得唔得??? 當應下節咁...
 
我早排病左十幾日,呢幾日好返好多,  我病的時候,情緒低落,特別掛住香港,和屋企人...你知啦...想食下d清淡d我野...好似粥or麵咁...honey又唔識煮...自己病到死死下...唯有自己煮...所以,你真係要好好保重自己身體呀...
 






  • 留言者: SkyBlue
  • Email: asb_dummy_user_hk1@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2010-08-12 17:56:00
哈哈...我覺得只要係HK人嫁過嚟法國個D都會同我哋兩個一樣。只不過我暫時仲未有機會去認識呢D人...我希望自己可以做個web site, 召集一下係法國住嘅香港人,搞番個香港人係法國的協會....到時成事就通知你呢... 時不時都搞D聚會,我覺得同HK人傾計會親切D... 你老公都幾好喎,肯同你翻譯D巾巾,我老公就一定無呢個耐性啦...我自己睇住D公仔去估,不過,我已經係揀最貴個隻(有翼),但都超唔得....quality真係同HK個D爭好遠...所以都係用HK個D啦... haha....係呀,你講得啱,佢哋呢到無大枝裝買,don't know why??? Dove係呢到真係買到好貴,我哋用開佢嘅soap,四舊又係要3個幾歐,差唔到成1歐1舊;至於洗頭水,我同我老公都用開head & shoulder, 又係貴到飛起。不過上次返HK無入到貨,因為買哂其他嘢兩件行李已經over weight。真係慘,要捱貴價洗頭水...下次我一定要掃番幾支至得。 好呀,大家一齊努力啦.... P.S 見到你兩棵banana baby,我都想好似你屋企有個小花園種下嘢,可惜,我住樓,Dhouse係呢到貴到飛起,想係Paris有間house, 真係dream下就得... :P
[版主回覆08/13/2010 05:36:00]其實我一直都有意想組織個會or網頁...o係我呢個blog度...亦認識了不少好似我地一樣嫁來法國or歐洲的香港人...所以, 如果有聚會和大家分享一下,的確不錯...話晒同聲同氣嘛...之但係...我呢幾年都係瓜瓜島...就算第日返去法國...都未知會去法國邊度...所以, 一直都擱置左...如果,你真係攪...我係好讚成架...你到時記得通知我呀!!!
 
巴黎D樓...一定係貴到飛起...如果有小露台or窗台...或者可以種下小花小草...d 法國人都好鐘意咁架...
 
係呀!!! 個兩棵香蕉BB...種左無幾耐咋...見有機會,咪玩下試下...因香港和法國都冇咩機會種嘛...






  • 留言者: SkyBlue
  • Email: asb_dummy_user_hk1@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2010-08-09 15:37:00
哈哈....我都同你一樣呀...D巾巾我試過用法國個D,真係麻麻哋,就算係夜用個D呢都好似同普通day time用嘅一樣(後半部唔係大包圍),超唔得!我對上個次返HK都入咗好幾廿包...哈哈,唔講D人以為我有D咩事,仲咩一次過買咁多?hahaha.... XD 仲有個D護髮素,呢度好似無咩人用咁,超少選擇,最平個支都要3個幾歐(一定無你瓜瓜島咁貴),仲要細細支。我係HK買8支澳寶都係八十港元,用足我8個月有多,真係差好多倍... 我哋呢D叫做精打細算呀...老外都不知幾欣賞我哋呢D知慳識憸嘅性格;其實我嘅諗法同你都一樣,家下屋企得一個人搵錢,我暫時無能力搵錢幫輕頭家,咁唯有幫手諗計點樣慳下...我個心都會過得安樂D...
[版主回覆08/10/2010 15:31:00]原來我地做D野都一樣架!!! 真你身同感受呢!! 諗番起上次返香港入貨D...honey見到我個喼最面層,擺晒D巾巾...何其壯觀...一來可以保護下面D易碎的野吖嘛...當時,佢都呆左, 問洗唔洗咁多...D男人都係唔明女兒家的事架啦!!! 我都有用過法國D牌子...都係覺得自己用開的好D咁...
 
講開, 初時, 在法國超市買巾巾的時候...諗住試下...你知啦...那時候, 我又未識法文...咪捉住honey逐個牌子和逐包翻譯比我聽囉...佢滴晒汗咁...唯有照字翻譯...兩條友仔...o係巾巾的section 研究左都好耐下...諗番起,都好好笑呢!!!
 
係啦!! 法國人都唔興用護髮素...連洗頭水都冇大樽...禁禁下o個種...我係用開藍色Dove沐浴露...但法國通常只係250ml細支裝...都要成差不多3個幾歐...呢個價錢, 在香港藥房, 可以買到1公升啦!!!! 話時話...我最後一樽的Dove剛剛開了...真係有d唔捨得...
 
結婚後, 真係更加精打細算左...不過都係一種貢獻架...我honey以前, 有錢就洗...重係洗左唔知去邊o個種...所以, 佢都好樂意...宜家我可以control下d支出...我暫時都未有野做...雖然, 唔做野真係幾舒服, 但個心始終想自己縑返個錢, 生活再寬鬆些, 買屋等..和自己儲些私己錢嘛....
 
大家一起努力啊!!!






  • 留言者: SkyBlue
  • Email: asb_dummy_user_hk1@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2010-08-08 20:59:00
Paris Store?  哈哈....我真係見識少未聽過(實則我住在係Paris 半年到啦,好少搭車周圍去,又無朋友係呢頭,所以我都唔知有呢間嘢...如果將來你有機會去呢間買嘢,之後你話我知間嘢o唔ok啦...thank you! :)) 你去過個間係Ivry...我都唔知我講緊個間係咪係Ivry添...(sorry, 我下次再去嘅話會記低條街名再返嚟話你知)... 其實都係maybe返咋...機票都未買(真係十劃都未有一點呀),如果返我估我哋會stay兩個weeks到啦,大部份嘅景點我老公都去勻哂,返去只不過係探下我屋企人同埋入貨(同你哋嘅諗法一樣,HK 嘅日常用品比起法國平一大截),順便買定Dx'mas gifts, birthday gifts....咩gift都買下,呢度D嘢實在太貴,而且大部份都made in china...返HK會買到D又平又靚嘅嘢送俾人,真係超好....
[版主回覆08/09/2010 12:00:00]其實, 我都未去過架...只你honey話我知...有機會去再同你分享....
 
我都想快D返香港....同屋企人and 朋友聚下..... 我上年都係o係香港and 深圳買christmas 禮物架....加上, 入左食物, 乾貨, 衣服, 連洗頭水and 沐浴露都有, 事實上..香港的價錢, 買一大樽, 在法國只可買到4份1樽咋(係咪太C9呢???).....連巾巾都有....無辦法....D個人護理and 私人用品....始終好似, 用自己用開的牌子好D咁.....






  • 留言者: SkyBlue
  • Email: asb_dummy_user_hk1@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2010-08-06 18:39:00
我去個間個名(如果無記錯,我認路多過認舖頭名)好似叫做「第一大商場」,同陳氏都係同一條街(不過陳氏有兩間舖係China Town,希望大家都講啱同一間啦)...門前放咗好多生果,嚟自泰國都有...都幾好食,係貴咗D囉... 啊...原來如此,都幾好呀....度度都周圍住下,幾開心呀... :) 你講個D美食,我都好掛住,今年年尾我同老公可能有機會返HK,到時一定要食餐勁嘅... keep in touch! Take good care!
[版主回覆08/08/2010 10:23:00]我無去過「第一大商場」,我honey 話有一間叫...Paris store...我地都無去過.... 其實呢!!! 我咁耐以來, 係未正式去過巴黎的china town.... 下次返去...真係要搵時間去行下.... 我去陳氏個間...是在Ivry ...因honey以前住個頭.....
 
你就好啦!! 年尾返香港....真好呀!!! 我地本來都打算, 返香港過年...但honey 2-3月間又要考試.... 所以, 都未正式決定.... 但我真係想返香港.....  你會留HK 幾耐??? 每次我返去....都係勁食...周街食....總之咩都食..... 想下都開心呢!!! 
 
 






  • 留言者: nor c
  • Email: ophelia_4879@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2010-08-06 11:13:00
Sai Sai 嘩 真係好貴囉....岩唔好買
[版主回覆08/08/2010 10:11:00]實在太貴....真係唔捨得買呢!!!





  • 留言者: SkyBlue
  • Email: asb_dummy_user_hk1@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2010-08-04 16:19:00
陳氏我有去過,我都知佢係做批發,但買嘅嘢唔夠人哋D靚,同埋少好多選擇,我之前都有幫襯過,不過,之後就去咗第二度買(雖然比陳氏貴咗D),我老公成日都話法國好多時都係一分錢一分貨.... 不過住係邊都好,始終都會有D掛住HK嘅美食。你會係瓜瓜島住幾耐?本身你先生都係個度大?定係因為工作需要先至暫時住係個度?有機會嚟到Paris就入多D貨囉.... :) 其實,本身我係HK住個時都少食公仔麵,屋企人成日都話個D係唔健康嘅麵食,所以都好少食。不過,間唔中我個腦都會recall下個麻油味...哈哈,有無得食都無所謂,反正法國都好多美食呀... 祝生活如意!
[版主回覆08/05/2010 15:43:00]咁你去左邊間買??? 等我下次返法國, 有機會睇睇先!!!
 
係呀!!! 我成日都掛住香港D美食架, 真係無法代替呢!!! 什麼打邊爐, 飲茶, 點心, 節日食物, 茶餐廳, 雲南米線, 煎釀三寶, 魚蛋....總之係香港食咩都好.....
 
我honey本身係法國出生和長大, 只係因工作關係, 來到瓜瓜島住, 我們會住多3年....之後, 返法國
 
我都係間中先食下公仔麵, 只是覺得好像, 懷念香港的味道之一呢!!!
 
你隨時給我訊息啊!! 大家保持聯絡!!!
祝天天開心快樂!!!
 
 
 






  • 留言者: SkyBlue
  • Email: asb_dummy_user_hk1@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2010-08-02 17:06:00
hello...我同你都一樣呀,Paris 嘅China Town D 廣東嘢食又係貴到飛起,望住個價錢牌真係唔捨得買嚟食。有得俾我望下已經好好,哈哈...不過,話時話,有D口味我係HK未曾見過,真係唔知個D新口味究竟係邊到嚟?有時連一般成日見嘅味道D包裝都好似怪怪哋。我對China TownD嘢都係有D保留...
[版主回覆08/03/2010 11:29:00]你好呀!!! 好耐聽到你消息.....最後好嗎???
我初時都好唔慣D生活指數比香港貴架.... 如果你覺得o係法國賣d中國野食, 貴香港1-2倍的話....瓜瓜島呢度還要比法國貴多1-2倍....即係貴香港3-4倍...因為運輸費貴.....真係好多野都買唔落手........你o係巴黎已經好好多, 就算貴d , 都多好多 中國野買.....瓜瓜島就少好多啦!!!!  
 
巴黎有間叫"陳氏兄弟-Tangs" 的中國超級市場....你有冇去過??? 佢地除了超級市場外, 都係食品批發商之一.....好多小型中國店and 中菜館, 都係去佢地攞貨....佢地重有燒味店tim.....你可以去睇睇......
 
有時想要食中國野和香港食物...真係要諗諗計架.....所以, 我有機會返香港, 盡量入貨.....
 
如果, 你覺得包裝怪怪地.....咁你睇清楚先....真係覺得唔對路咪唔好買......

沒有留言:

發佈留言