2010年6月29日星期二

天然瀑布 +瓜瓜島的盡頭 La pointe des chateaux

 
瓜瓜島有很多天然的景點, 仍保留得好好
政府亦把有關景點路徑, 規劃和修築成家樂徑,
即山路盡可造成木板或石板路
因此, 更成為旅遊人士和本地人, 假日遊覽的好去處

Chute du Carbet 是瓜瓜島其中一個天然瀑布
經過約35分鐘路徑, 最近看到的位置

這是沿途往瀑布的木板橋

往返瀑布的路徑, 沿途的林木, 旺盛的生長, 又高又大

另一個小瀑布La cascade aux écrevisses
這個可以走下去浸水和玩水, 水是很冰涼透心的

Beu 游近瀑布中, 山水不停流下,
衝力頗大, 要游近實在不容易

終於到了, Beu 說很刺激, 不懂游水的我
只是在較淺水位置, 浸浸水, 負責拍照好了

La pointe des chateaux 是瓜瓜島的盡頭
從家開車到這裡約3小時

這裡是我第一次到, 很喜歡

Sai Sai 不太敢走得太近海邊

La pointe des chateaux 的另一邊

連續多天外出, 皮膚也晒黑了很多, Beu 還比我黑呢!!!

瓜瓜島有幾個Hot Bath, 是由火山流下來的溫水
這是其中一個, 像個小型泳池,
當地人, 很喜歡開車到這裡,
浸浸Hot Bath 約30分鐘, 便走人

這水道不斷流下來的溫泉水, 自然成為水力按摩作用
正合背部經常疲勞的Sai Sai, 來按摩一番
我在這位置停留了15-20分鐘, 很舒服耶!!
 還有其他人等著呢!!

 

 
 
 
 
 
 
 
 


  • 留言者: nor c
  • Email: ophelia_4879@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2010-07-06 13:38:00
Hello Sai Sai I need work , so very haed more , because i need go out work , very hot more . ok take care and if u not busy come my bolg look ok? Miss u





  • 留言者: nor c
  • Email: ophelia_4879@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2010-07-05 19:52:00
Hi Sai Sai long time go your blog say to u . Hk very hot too , so i not work . haha
[版主回覆07/06/2010 12:46:00]Hi Ophelia,
How are you? Yes, I heard HK is very hot now. Its good to take a break if you dont work.





  • 留言者: wai yan
  • Email: susyung@yahoo.com
  • 網址:
  • 日期: 2010-07-05 13:39:00
weekend 整咗烤肋骨啦! 我老公話好好味......."tum"得我鬼咁開心...真係要多得你個receipe 呀.....你要poat 多d receipe 上黎呀!
如果你係法國開間restaurant, 一定客似雲來....
[版主回覆07/06/2010 12:41:00]唔好客氣!!! 鍾意食就好啦!!! 煮比你愛的人食....o個種感覺好鬼C開心架!!! 有機會試下煮其他菜吖.... 其實, 我開始分享食譜, 只是冇幾耐咋!! 我會慢慢post 多d 食譜架啦!! 等我呀!!!
 
開餐廳.....阿Beu 好多朋友都叫我開, 只係我未有打算咁.....做飲食宜家對我來講麻麻 ..... 暫時o係屋企個廚房玩住先..... .hehehe





  • 留言者: 方面小姐
  • Email: ms_fong@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2010-07-03 11:13:00
夏日炎炎,見到你的相,真系好清涼呀~~
[版主回覆07/04/2010 14:12:00]天氣太熱, 去浸浸水, 感覺真的舒服很多....你有機會, 都去跟或沙灘泳池, 游水or嬉水嘛!!!!





  • 留言者: wai yan
  • Email: susyung@yahoo.com
  • 網址:
  • 日期: 2010-06-30 15:55:00
找食譜時看倒你的 Blog,  忍不著留下腳毛!   Woow!! 你嘅愛情故事好浪漫.. 好浪漫 arr rrr rr !!! 我結婚半年 , ,雖然故事無咁浪漫,但都自覺很辜福,很感恩了 …BTW, 很喜歡你煮嘅餸菜 , ...比我不少 idea… weekend 會試整烤肋骨!!
你有 facebook 嗎? 可 add 你嗎??
[版主回覆07/01/2010 02:13:00]其實我覺得自己是幸運了....可以遇上他!!! 聽到你婚姻幸福....真係替你開心啊!!! 結婚半年....一定好sweet sweet啦!!! 要keep住呀!!!
 
謝謝你喜歡我的Blog....隨時歡迎你留多d腳毛啊!!!!
 

沒有留言:

發佈留言