2010年6月21日星期一

【瑤砫蒸水蛋 】(附食譜) ~ 嫩滑輕鬆做 ~

我回來啦!!! 不知為何, Sai Sai 成日都掛住自己的Blog
看看日子, 雖然只是兩個幾星期沒寫, 但感覺好像很久似的
Beu 兩個朋友, 從法國來了瓜瓜島遊玩了十多天
我們每天都外出, 到了很多Sai Sai 也沒去過的地方遊玩, 很開心呢!!
還拍了很多照片, 有關這十多天的網誌, 仍整理中, 遲些再報告!!

 另外, 有個壞消息跟大家分享, Sai Sai 家中有兩部電腦
用來寫Blog和存放相片的那一部,
上星期突然病入膏肓, 不醒人士
包括還未寫的20多個食譜相片, 全部沒有了!!
很傷心啊!! 唯有再重申製作好了!!

今天分享的是人人都喜歡吃的 瑤砫蒸水蛋
有些人會說, 烹調有關蛋的菜式, 隨時令你神經緊張
一不留神, 便會把蛋煮老, 不好吃
特別蒸水蛋, 只要能掌握幾個要訣
便能輕鬆蒸出又滑又嫩的蒸水蛋了

  
 

要蒸出嫩滑水蛋 *四要訣*  :
 1)  水比例(蛋殼1比1.5)
 2) 去泡泡和雜質
 3)  加蓋在蒸碟上
4) 凍水入鑊, 水滾後, 小火蒸
   
【瑤砫蒸水蛋】 (附食譜) :  2-3人份量

 材料 :
           蛋 ...... 3隻
           水 ...... (蛋殼1 : 1.5)
           瑤砫 ...... 2粒
           蔥花 ...... (適量)

做法  :  

1.   瑤砫浸軟或過夜
          2.   瑤砫撕成絲 或可用刀轉動按壓, 再用刀頭按壓成絲
這是快速把瑤砫變成絲的方法
步驟1. 先用刀放上已浸好瑤砫上, 以邊轉邊按壓方式, 把瑤砫壓開
步驟2.  再用刀前端,  把瑤砫轉壓成絲, 便可

           3. 瑤柱絲, 水滾, 大火蒸10分鐘, 稍涼, 蒸碟上放一半瑤砫絲, 另一半備用
4.   先打散蛋, 加入水, 拌勻, 用篩, 隔去雜質入蒸碟(同時也可去掉大部份泡泡),
      去掉餘下泡泡
 
5.   蒸碟上加蓋, 建議用比蒸蛋碟大一點的碟便可(避免蒸氣造成蛋面凹凸和皺皮)

6.  凍水連蒸碟, 大火蒸至水滾, 轉小火, 再蒸7-8分鐘(最後2分鐘, 放入餘下
     瑤砫絲, 繼續加蓋蒸)
          7.  最後, 可灑上蔥花, 淋上熱油, 再倒入生抽或甜生抽, 更美味可口


 小提示 :
   1.   蒸水蛋, 火的大小和時間很重要, 要緊記啊!!








  • 留言者: 天使麵
  • Email: cheukshanlam@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2010-08-05 17:42:00
我整左喇 , 不過都無跟足你的做法 :
1.           無用大碟用左保鮮紙
2.           無落瑤柱用粉絲
 
但係有 :
1.           灑上蔥花 , 淋上熱油 , 再倒入生抽
2.           用篩 ( 見下圖 ), 隔去雜質
雖然加左粉絲 , 但依然見到真係好滑呀 , 我成功喇 , 多謝你 !
[版主回覆08/06/2010 04:26:00]唔洗客氣..... 你成功就好啦!!!! 用粉C蒸都好好味架!!!
我以前都曾經用過錫紙和微波爐保鮮紙蒸蛋, 只係保鮮紙始終係D膠類....雖然係可以放入微波爐....我都係擔心受熱後....會釋放D唔好的野.....  如果普通的保鮮紙就唔建議用tim......錫紙, 係可以受高溫....我只係唔想浪費....如果蒸大碟的蛋...又冇大過蒸碟的大碟...我都會用錫紙.... 只是, 放上蒸碟時....要小心....不要碰到蛋汁....影響蛋面平滑.....所以, 我比較喜歡用大碟.... 節省張錫紙...而且大碟本身小小拱....一定不會碰到蛋汁和多些空間受熱....
 
無論點都好....最緊要...能蒸到又滑又嫩的蛋...就Good 啦!!!
 
 






  • 留言者: 天使麵
  • Email: cheukshanlam@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2010-07-29 15:05:00
我次次蒸蛋都有好多皺紋 , 有人話用雞湯代替開水 , 但明明有人用水都一樣可以做到滑啫啫的水蛋 . 今晚返去試試你的方法加個大碟 . 成功的話再話你知 !
上次個蒜蓉粉絲蒸蝦好成功呀 , 真係又易整又好味 !
[版主回覆07/30/2010 00:51:00]我都好鍾意食蝦.....你整得成功就好啦!!!
蒸蛋用一般開水就得.... 雞湯只是令蛋有雞湯味....蒸蛋有 皺紋, 主要原因.... 1. 沒有加蓋在蒸碟上, 使蒸氣倒流  2. 火路問題   3. 發蛋後沒有去掉泡泡......
你再留意下我的食譜內 "蒸蛋四要訣" , 和加大碟時, 用較薄的碟啊!!!! 希望可以幫到你..... 你整左話我知吖!!!!






  • 留言者: 方面小姐
  • Email: ms_fong@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2010-06-23 19:02:00
很多圖片素材沒有了,很可惜哦~
取出個硬碟,放在新電腦上,
如果硬碟沒有壞的話,可以用到~






沒有留言:

發佈留言