2009年6月11日星期四

Farewell Dinner - 中學同學仔@屯門



過兩天便要走了,  最近多了出來跟親友吃飯, 我亦好好珍惜每一次的相聚時間...

上星期, 原本龍貓太太和迪迪媽約了出來為我Farewell, 因迪迪媽得了腸胃炎, 約會要取消. 後來再約時間, 又因他每天要帶兒子迪迪, 她老公有要經常加班, 差點又約不成功... 但我真的很想與他們見面, 最後, 我們便約了今晚到詠賢屯門家吃飯,

 由於時間關係, 相約好龍貓太太一起外賣豐富晚餐
今天又超標...點算?!?!?!!! 四人份量 ....救命 ?!??!!


   謝謝龍貓太太為我做的綠茶蛋糕, 其實我對甜品麻麻, 但我喜歡吃綠茶的食物, 所以我便要求她為我做這個, 我吃得很開心, 雖然甜了些少, 只講心意, 已經滿分了!








  • 留言者: 犘登師奶仔
  • Email: mook_look@yahoo.com
  • 網址:
  • 日期: 2009-06-23 18:39:00
請貼我已收到喇!你要相框的網址: http://www.neoimaging.cn/  (光影魔術手)、 http://hk.myblog.yahoo.com/yyafs/article?mid=615  (PhotoCap)





  • 留言者: 犘登師奶仔
  • Email: mook_look@yahoo.com
  • 網址:
  • 日期: 2009-06-12 10:53:00
你咁快就舖左出來,我仲未寫,個蛋糕真係失敗,之前都唔係咁,唔緊要下次會好好架喇!

沒有留言:

發佈留言