2013年9月18日星期三

搬新家中...


 

舊家要被拆了
以前伴隨著自己5年多所寫下的Blog
關於我的情與愛、生活、家庭、
第一次懷孕、女兒等事情...一切的點滴
不想就此放棄


所以, 找到了這個新家




繼續記下當下的心情事情
現在這個新家仍裝修中
 
新Blog會在這裡開始
舊有的Blog, 會慢慢搬過來
 
如熟悉的blog友, 在留言時
請提提你們的名字
希望我們早日重逢
 
 
 
 
 
 
 
 
 

9 則留言:

  1. 我是女人仔, 在yahoo已經睇左你個blog好多年架啦, 會在這裡繼續支持你!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好呀...好多謝你一直以來的關心和支持,
      我會繼續努力至得...

      刪除
  2. wa... sai sai 我係YB 亞四. 幾驚以後睇唔到你. 見到YB 關門大吉 諗起都煩. 好... 我地繼續努力.. :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好呀...宜家好似失散左, 唔見晒d blog友呀!!! 嗚...嗚...
      大家一齊努力呀!!!

      刪除
  3. SAI SAI妳好我係六月...
    我仲搬緊BLOG..希望成功搬倒呀...

    回覆刪除
    回覆
    1. 六月你好, 見返你真係好, 失散晒d blog友, 好慘慘...
      我將YBLOG已經搬左過黎, 但有d問題...重係整理緊, 希望可以快d攪好la..

      刪除
  4. SaiSai: 我係Janee, 在yahoo一開始就睇你個blog, 我會跟妳搬、繼續支持妳架 : )

    回覆刪除
    回覆
    1. Hi Janne 你好嗎???
      宜家好似失散晒咁... 好在你認返我咋....

      刪除