2009年3月30日星期一

我們的生日@2007 & 2009




今天3月31日, 是Beu的生日...三月中時, 已把他的生日禮物寄出, 事前沒有跟他說過, 給他一個surprise,
幸好在他生日前收到...真好!!!   HAPPY BIRTHDAY Beu!!!!



大頭蝦 Beu早前遺失了錢包, 現送他一個新的最好不過了, 希望他喜歡呢 !!!


在挑選禮物時, 第一眼便看中了這個壓紋皮的, 散子包可以分開的..我也喜歡呢!!!... (希望他好好保存  )

*******************************************************************************

回憶過去....

與Beu一起已兩年多了,  目前在他的三個生日和兩個我的生日裡, 真正一起渡過的只有一個, 就是2007年8月我的生日, 那年, 是我第一次去法國並逗留了差不多三個月....他給我一個難忘的生日, 既平靜又浪漫的...每一小節還記得很清楚呢 !!! 謝謝你Beu....

在我而言, 自己的生日其實覺得不算是什麼...因現在每當到生日那天, 心裡總想起已過世的媽媽...是她辛苦的日子....很掛念她!!!....

我倆單身的生日即將結束, 而我希望與Beu能一起渡過以後我們每一個生日.

我們就是在這隻船餐廳上吃生日晚餐了....

船餐廳內實境

 


為我們拍照的waiter很有禮貌, 他還以為Beu是美國遊客...問Beu從那裡來, 他回答說笑從下幾個地鐵站來的....

前菜 ...每一款味道不一樣, 吃了很舒服....


沿途可觀賞 "塞納河"的風景, 真的很寫意呢 !!!





主菜 : 沙津新鮮, 薯仔好入味, 一小片一層層的,
牛排剛剛好(我們比較喜歡不太熟的), 很嫩肉....




甜品...很精緻, 不太甜, 很適合我

 

下船了....船程約一個半至兩小時....慢慢享受

Beu送給我生日禮物...小頸鏈

 很開心渡過一個特別的生日..Thank you my Love Beu...















  • 留言者: Angela
  • Email: choysp_angela@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2011-06-27 00:50:00
船餐廳張相好靚喎... :)
[版主回覆06/27/2011 11:48:00]在船吃這樣進餐,感覺很得意,很好...很有情調





  • 留言者: nor c
  • Email: ophelia_4879@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2009-04-22 23:49:00
I have msn i get u now , ophelia_chan2@hotmailcom.we can msn talk . miss u and say hello your nice bf





  • 留言者: nor c
  • Email: ophelia_4879@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2009-04-21 21:29:00
Hi love SaiSai I am happy and me  u send messener with me  yes i know u will soon with yor bf marry , i am so happy and sweet . yes i will with my bf inlove good and sweet. i know we not meet, but inlove good and sweet. he is will come to hk meet me , but not now . i hope he will come to hk meet me . but need wait he .其實我想出年過去uk睇佢,但要比心機草$$$.因為我真係好掛住佢同佢都係.佢時時都有onmobile同我傾計.佢係為左我先onmobile同我傾計.因為我地時間都唔岩既.我都有onmobile同佢傾計.佢又會call我.我好小打比佢.佢上星期去london都打比我同每日都onmobile傾計我地.所以知佢好care我同愛我.我會好珍惜佢,佢都係囉.雖然佢young我好多,但佢唔會介意囉 我諗你bf大個你啦.好啦,多d留言比我啦,我好like同你傾計呀.miss u





  • 留言者: nor c
  • Email: ophelia_4879@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2009-04-11 14:38:00
hi hi love SaiSai How are u today ?? today is Easter what are u doing today ?? i will go to meet my good fd today , late go to home with my bf talk online , today morning he is call me  i know i am very happy and sweet  but i know he is london time is later 4:am , so i need he got o sleep . your bf ok?? i hope u and he happy and sweet more . but u long time go to your bolg look, because i wait u send messenger with my bolg. ok take care
[版主回覆04/21/2009 04:16:00]Hi Ophelia,
Thank you for your message. I'm sorry I reply you late because I didn't notice your message.lol.
I don't work lately and I am busy on get stuffs in HK for wedding. I will go to France end of May for prepare more and getting married there in July.
My b/f is fine, thanks. We keep talk on phone 1-3 times everyday and we chat and cam on msn almost everynight. You know, its not easy to keep a long distance relationship. We have to make effort and giving many things. So, I really hope you and your b/f can be live together very soon.
Send me message anytime
Sai Sai ^^
 






  • 留言者: nor c
  • Email: ophelia_4879@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2009-04-04 12:38:00
hi hi love SaiSai b4 i send messenger with u , did u see ?? i am so happy i have your bolg  i hope u will look my bolg . i look u and your bf so sweet .  need keep happy and so sweet .

沒有留言:

發佈留言