2013年11月19日星期二

限量打火鍋


【瓜瓜島】居住了4年多
說到打火鍋次數, 可說5隻手指數完
主要原因是, 一來是打火鍋食材有限
加上, 瓜瓜島整年都是夏天

要是打火鍋, 多數都要等到好像最近天氣一樣
11月中至2月, 晚上, 大約24-26度, 才會打火鍋
 
早兩天, Sai Sai打火鍋癮起
便準備一些材料, 以解思香之情
 
【瓜瓜島】沒有肥牛賣, 只好在超市買牛肉
回家後自己切片, 安慰自己, 這算是手切肥牛吧!
枝竹和牛筋丸, 是在中國食品店買的
可以打火鍋的菜, 得一種, 只有生菜
 
對於Sai Sai來說, 最緊要就是那樽在香港買的
"麻辣火鍋醬", 如果沒有的話, 真是沒有樂趣了
  

 
Beu也喜歡打火鍋, 他還說 :
我感受自己好像在香港一樣...
天娜都是第一次跟我們在家吃火鍋
上一次是她幾個月大時
當時, 是襯著她睡覺後, 我倆便烚下烚下
 
 這次打火鍋過後, 滿足了
未來幾個月, 【瓜瓜島】晚上天氣都比較涼
已計劃了, 多些打火鍋
希望能找到更多材料就好了...
 
 
 
 
 
 
 
 
 

8 則留言:

  1. 冇人陪我食, 我o係呢度冇打過邊爐.

    回覆刪除
    回覆
    1. 又估唔到喎...聽到你咁講, 感覺唔知點咁...
      我唔係好清楚, 你果邊冇香港人or中國人friend架?

      刪除
  2. 你煮野食咁叻, 下次可考慮自己包雲吞做火鍋料喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 好提議呀~~~平時間中都有包雲吞食的, 多數煮埋個麵, 做晚餐

      刪除
  3. 回覆
    1. 我已經好滿足架啦...
      只係再睇下有咩其他材料發現先...hehe...

      刪除
  4. 打邊爐係香港人最喜愛活動之一,真係可以解鄉愁
    第一次黎你個blog,你住的地方真係未聽過!
    真係全世界都有中國人呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. Mr and Mrs Leung你好,
      打邊爐真係香港人的特色之一
      我未住瓜瓜島之前, 都係聽都未聽過, o係地球邊忽都唔知
      只係心口有個勇字和跟了他...
      目前, 住了4年幾了, 女兒都在這裡出生...
      歡迎你隨時來我blog度坐坐, 傾下計, 分享下嘛...

      刪除